10. 2. 2015

Krása Božieho stvorenia

Keď som pred pár dňami v jedno ráno vykukla z okna a videla, že sa to chystá na pekný deň, tak som v práci makala čo to dalo, aby som mohla odísť trošku skôr a urobiť si prechádzku v prírode. Bolo nádherne, sneženie ustalo, na zemi biela perina takých 20 čísel a k tomu mierny mráz. Prechádzala som sa na miestach, kam teraz chodí len veľmi málo ľudí a tak som si užívala ticho, pokoj a obdivovala krásne Božie stvorenie. Výborný relax pre dušu, ktorý mi vždy aspoň na chvíľu pomôže vytlačiť z hlavy všetky starosti a trápenia.

Najskôr jeden záber trošku pod mrakom


a potom už slnkom zaliaty, miestami ešte nedotknutý sneh



že by úsmev? zdá sa, že som nebola jediná, kto sa tešil zo slnečného počasia ;)


zopár ľadových kreácií



a blížiaci sa západ slnka



Po asi dvojhodinovej prechádzke mi takmer umrzli moje nedokrvené prsty na rukách a nohách. To viete, odporučenie lekára "vyhýbajte sa chladu" sa v takomto krásnom počasí ťažko realizuje. Mohla by som sa síce odreagovať aj pri iných činnostiach, zobrať si dobrú knihu, počúvať hudbu, sadnúť si ku klavíru... ale relax pri pozorovaní nádherného Božieho stvorenia jednoducho nemá konkurenciu, aspoň u mňa určite nie.